Шановні споживачі!
Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.
Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами по телефону:
+38 (044) 502-94-72
Чи написати нам на електронну адресу: resursmont@ukr.net
Або надіслати лист за адресою: 08132, Київська обл., м.Вишневе, вул. Європейська, 34 Б
Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
- в електронному вигляді
- подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «РЕСУРСОЗБЕРЕЖЕННЯ МОНТАЖ»;.
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
- обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
- викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
- письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.
Надання повідомлень про загрозу електробезпеки
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів +38 (044) 502-94-72 або надіслати листа електронною поштою на адресу: resursmont@ukr.net При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».